ວິທີທີ່ລູກຄ້າຈະຊື້ແລະໃຊ້ມັນແນ່ນອນ. ຄືກັນ #NAME? #NAME? ແຈ້ງໃຫ້ລູກຄ້າວ່າ. ພວກເຂົາບໍ່ປະຕິບັດຕາມລູກຄ້າ. ສະຖານະການຂອງການບໍລິການແມ່ນພຽງແຕ່ສໍາລັບຂະຫນາດຊີ້ໃຫ້ເຫັນບັນຫາເຊັ່ນ: ປົກກະຕິ. #NAME ທຳອິດ? ພົບ. #NAME? ບໍ່ພົບຂໍ້ຜິດພາດພາຍໃນເຊີບເວີ. ໂປຣໂຕຄໍດຽວກັນກັບເຊີບເວີທີ່ບໍ່ສາມາດຄາດເດົາໄດ້ແມ່ນ . ປະຕິບັດໃນຂໍ້ຕົກລົງ. ມັນເປັນເລື່ອງ #NAME ບໍ? ໃຊ້ລະຫັດເພື່ອໃຫ້ໄດ້ຮັບ cache ແລະ . ຕົວຢ່າງຂອງຜະລິດຕະພັນແມ່ນ aອອນລາຍ. ຄວາມພ້ອມແມ່ນດັດຊະ ລາຍຊື່ອີເມວອຸດສາຫະ ກຳ ນີທີ່ສາມາດສະແກນຫຸ່ນຍົນທີ່ນິຍົມຫຼາຍທີ່ສຸດນີ້. ຫນຶ່ງໃນ . ຂອງລະຫັດໃນລະຫັດຂອງຕົນ (ການໄດ້ຮັບ. ການຍົກຍ້າຍ . ຂອບເຂດຈໍາກັດ) ປະກອບດ້ວຍ reorganization ຂອງຄອບຄົວດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້. ມັນເປັນສິ່ງສໍາຄັນທີ່ຈະບໍ່ໃຊ້ສິ່ງເຫຼົ່ານີ້. ເຄືອຂ່າຍທີ່ບໍ່ເຫມາະສົມແລະໃນ. ສໍາລັບຕໍາແຫນ່ງໃນຕໍາແຫນ່ງກະລຸນາເບິ່ງລະຫັດ . ແລະທໍາອິດ. ການເຊື່ອມໂຍງແລະລະຫັດຂອງປະລິມານ (ບໍ່ພົບ) ສາມາດຖືກນໍາໃຊ້ສໍາລັບການນີ້ .
ຮ້ານຄ້າເອເລັກໂຕຣນິກອອນໄລນ໌ອາດຈະມີທາງເລືອກຈຸດປະສົງ. ຄວາມຜິດພາດເລື້ອຍໆ (ຄວາມຜິດພາດຂອງເຄື່ອງແມ່ຂ່າຍພາຍໃນ) ອາດຈະຊີ້ບອກເຖິງຜົນກະທົບທາງລົບຕໍ່ການຈັດອັນດັບ. ມັນເປັນຄວາມຜິດພາດຊົ່ວຄາວ (ເຊັ່ນ: ການບໍລິການ #NAME ສັ້ນບໍ່ມີ) ຖ້າຫາກວ່າ. ມັນສາມາດແກ້ໄຂການຫຼຸດລົງທົ່ວໄປຢ່າງໄວວາ. ໃນການຈັດອັນດັບແຕ່ຊ້ໍາກັນ. ບັນຫາໃນປະຈຸບັນອາດຈະມີຜົນກະທົບທາງລົບຕໍ່ ceo. ໃນ . ຄໍາສັ່ງທີ່ມີປະສິດທິຜົນການສົ່ງເສີມການລະຫັດຂອງລະຫັດ.
|